Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

μια προσευχη για να ρθεις....


μια προσευχή για να ‘ρθεις...για τα βράδια που χάνονται στη σιωπή, που θα είσαι μόνη, που θα φοβάσαι και θα  σιγοψιθυρίζεις μια προσευχή...σαν κρυφή ανάσα...και εγώ το ίδιο κάνω...και εγώ το ίδιο θα κάνω...Καληνύχτα...


 



Μια προσευχή για να 'ρθεις      




Στίχοι: Κωνσταντίνος Ρήγος
Μουσική: Δήμος Αναστασιάδης
Πρώτη εκτέλεση: Δήμος Αναστασιάδης

Και αν με ψάξεις θα χαθείς
Τόσα λόγια ξεχασμένα
Εικόνες που έλεγαν θα 'ρθεις
Μα πάντα όλα σου ήταν ξένα

Μη μου κλαις, μη φοβηθείς
Μένεις στο τίποτα εσύ
Σβήσαν τα φώτα της γιορτής
Και κάνει θόρυβο η σιωπή

Ένα φως πριν αναστηθώ
Κι η ζωή σαν τον άνεμο
Στους καιρούς να αφήνεσαι
Μια προσευχή για να 'ρθεις

Σ' ένα μέρος θα κρυφτώ
Που να μοιάζει στο κορμί σου
Νερό απ' το αίμα σου να πιω
Ν' ακουμπήσω στην ψυχή σου

Μη μου κλαις, θα σου μιλώ
Κρυφές ανάσες, σα φιλιά
Δε μένει τίποτα να δω
Μόνο η δική σου ομορφιά

Ένα φως πριν αναστηθώ
Κι η ζωή σαν τον άνεμο
Στους καιρούς να αφήνεσαι
Μια προσευχή για να 'ρθεις (2)



3 σχόλια:

  1. "...Είναι μέρες που δεν έχω στίχο να κρυφτώ.
    Είναι νύχτες πληγωμένες,
    μυστικές κι απελπισμένες,
    που δε βρίσκω παραμύθι να σου πω..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ειχα παρατηρησει τους στιχους..μαλιστα......σε χαιρετω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή